Tyskland

Publicerad 2013-04-15 23:02:15 i Allmänt,

 
Förstår inte hur bloggare orkar lägga över och lägga upp egna bilder hela tiden.
 
Håller på att ladda upp tysklandbilder på facebook at the very moment. Så det får ni checka in!
 
 
 
Här får ni andra som jag inte lägger upp där. Aaaamen nu hamnade bilderna i o-ordning men skitsamma.
 
Men det ni ser på bilderna är:
 
- Vi var tvungna att kissa på 200-meters höjd i tv-tornet. Det var najz.
 
- Ida och jag skulle krascha varandras turistbilder.
 
- Mysiga sovbilder från bussen på Ida och mig.
 
- Ett dåligt foto på mig och Ida uppe i tv-tornet.
 
- Bilder på mig och Olle, fulla som nyktra. Och Idas fynd i källaren på avslutningsfesten.
 
- Ett fint foto på oss fyra, vid en sjö där dom ofta är på somrarna. Så himla fint där!
 
- I Tyskland var typ bara toabås. Så om Ida hade chansen så tog hon bilder överifrån när jag satt därinne :)
 
- Mysiga cafét Tante Emma i Berlin som vi fikade på. Väldigt hipster, tänk er röklukt och ett par unga män som sitter och skissar medan de dricker kaffe. <-- dedär hitta jag inte på, det var så hipster-mysigt.
Och hur hipster ser inte jag ut med en chailatte och cigg i handen sittandes i rökrummet?
 
- Ida fastnade i säkerhetskontrollen. Varför? Jo, hon hade glömt att hon hade ett cykellås i sin väska sen studentkryssningen då tanken var att sätta fast ett cykellås runt någons hals :))) hahahaha
På bilden fick hon tillbaka låset igen efter besöket :)))
 
 
 
 
 
Kan inte haft en mycket bättre vecka i Tyskland. Kunde inte vara mer nöjd över min utbytesstudent, fina Antonia! Och hennes mysiga familj! Så himla glad att jag var med på utbytet.
Vi har sett så mycket, hetsat mycket, skrattat massa och även velat mörda vissa. Har redan börjat fundera på nästa tripp till Tyskland för att hälsa på och se det man missa.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela