ja just jaaa

Publicerad 2013-04-19 20:16:07 i Allmänt,

 
 Innan jag dör så måste jag se Daft Punk live. Speciellt den här versionen!
 
 
 
 
 
 
Alltså. Det går bra nu. Har troligen ögoninflammation nu också. Var är mitt immunförsvar????
Kände av i ögat igår, men blev mer säker imorse. Vaknade av att jag inte kunde öppna ena ögat...för det var så grovt ihopklistrat av mitt glegg :)))) Såg förjävligt ut. Tänkte ta kort och skicka bild till Mimi och fejka att jag hade fått smäll.
 
Nåja. Så illa var det inte på dagen idag så hoppas det är över lika snabbt som de kom.
 
Jaaa igår var det ju första dansträningen till balen! I början hade man flyt men när vi tillslut skulle börja dansa parvis. Aaa... ibland vet jag inte vart Magnus och jag hamnade. Inte i ringen iallafall :)
Så ja, det var svårt. Nu vet jag hur de känner i Let's Dance liksom :( haha
Får hoppas vi har hunnit sätta allt till balen.
 
 
Ensam hemma nu, tänkte lyssna på indiemusik och eventuellt fixa bilder och ramar till rummet. Är så trött på min ikea-tavla på Paris, orginellt... Nej vill ha mina egna bilder + alla vykort Antonia skicka med mig hem.
Alltså, den att jag har velat göra detta sen typ....ettan? Sämst är jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela