In i rutinen igen

Publicerad 2012-09-18 22:41:45 i Allmänt,

 
 
 
Aloha amigos. Då var man hemma igen!
Haft det jeeeeeeeeete bra på Gotland. Gör ju ont i hjärtat att jag inte var där i somras, tar igen det nästa sommar.
 
 
 
Vaknade idag och ville dö lite. Hatade allt och alla. Funderade starkt på att skriva något hatiskt på twitter men sket i det. Jaa när jag blir riktigt arg så vill jag alltså skriva något riktigt fult på twitter. Känn.mitt.vrede.
 
Nåja dagen rullade ju på. Sen kom Moa med bästa idén och frågade om vi skulle ta en gusto-fika efter skolan. Sagt och gjort så satt vi där i flera timmar. VÄÄÄÄRT! Vi pratade om studenten och balen, fast vi inte ens har nån att gå på balen med :D:D:D:D::DD jaaja det löser sig nog.
 
 
Sen har jag försökt komma igång med det i skolan jag har missat. Tog dock ett uppehåll och förhandsbokade Muses nya album. VÄÄÄÄRT nr 2. Köpte något för första gången genom mitt kort! Jösses så efter jag är med dessa kort.
 
 
 
Aaao sen har jag ätit stuvade ärtor som satt så jäkla fint. Det gjorde pappa bra. Om ni ville veta.
 
 
 
NAE nu ska jag sova massssssa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela