Tisdag

Publicerad 2012-10-16 19:18:46 i Allmänt,

 
 
 
 
Vad hände i skolan som var mest intressant, Sanne?
 
 
Jaadu Sanne, att vi fick tillbaka religionsprovet som jag fick bra på. Det är tamefan första gången i trean jag är nöjd/jag är bra? Aja, sen följde Elsa och jag med på programråd vilket var värt för vi fika bara med Niklas + andra samhällare. Möjsigt!
 
 
 
Jaa sen efter skolan cyklade jag till sjukgymnasten där han skulle visa mina ryggövningar jag ska göra framöver. Sjukgymnasten Stefan är en av dom rakaste personerna jag har träffat. Allt är så "SÅHÄR GÖR DU, SÅHÄR GÖR DU INTE. Svårare än så äre inte riight?"
Aaa svårt att förklara men han är skit bra på att förklara och det är aldrig några konstigheter. SÅ nu ska jag hänga där på gymmet 2 gånger i veckan och se om rygghållningen blir bättre.
 
 
 
För övrigt kan jag inte sluta rysa av Felix Baumgartner-videor. Älskar bilden när han öppnar dörren och ska hoppa. När man ser JORDEN. Så.jävla.coolt.
 
 
 
 
Annars tycker jag den här katten är en allmänt skön lirare
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag njuta! Studiedag imorgon ju!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela