Sånt här kan förstöra hela dagen

Publicerad 2012-10-02 13:51:33 i Allmänt,

 
 
 
 
 
Förberedde mig för en pluggdag. Gjorde te och macka, satte på radion och tog fram religionsgrejerna.
 
DÅ SER JAG ATT JAG TAGIT GEOGRAFIBLOCKET ISTÄLLET FÖR RELIGIONSBLOCKET.
 
 
 
Asså jag orkar inte :(((( Hatar sånt här!
 
 

Så nu antar jag att jag ska dricka upp mitt te och cykla tillbaka till skolan igen och byta block med alla viktiga papper. RÖV. Såklart ska Göran inte lägga upp allt på itslearning som alla andra normala lärare gör.
Ät bajs, Göran, hör du det? ÄT BAJS.
 
 
Känner redan nu att religionsprovet kommer gå åt piparN
 
 
Ska argcykla, sådär så man böjer på hela överkroppen och flåsa.
 
 

skjut mäh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela