Bakisdag och födelsedag

Publicerad 2012-10-06 16:58:31 i Allmänt,

 
 
Pappas födelsedag idag! Med det firar han och mamma med att åka till Blåvik med sina polare och åka ångbåt.
Hoppas på att få med familjen till tapasrestaurangen och fira honom där....så god mat!
 
 
 
Kom i säng riktigt sent inatt. Cirkus halv fem somnade jag tungt med nudlar och mjölk i magen. Om man inte kan åka och köpa bakismat själv så får man fixa det hemma.
Och idag mår jag inte som en prins. Sprit blir jag som mest bakis av och drack typ bara det igår. Så idag känns det som jag har en hård, kantig boll studsa omkring i huvudet när jag skakar på det.
NOG OM DET, ska ligga i sängen hela dagen och kolla på film och äta nånting. Ska ladda ner nån av Austin Powers filmerna tror jag. Älskar dom.
 
Nu har jag tagit långdusch och borstade tänderna för 20 minuter sen....
Fastnade framför tvn förut av en pandaprogram på animal planet. Blir så jäkla fashinerad av pandabjörnar och landskapet dom bor i! Visste ni att dom väger 100-200 gram när dom föds??? SÅ SMÅ!
Satt alltså i några timmar och sa aha! när dom sa något intressant. Sen började jag gråta när en djurskötare sa hejdå till sin panda som skulle flytta från USA till Kina, som hon tagit hand om sen den var en unge.
 
 
 
 
Igår var ju lyckad kväll! Hoppas att ettorna tyckte det med. Tyvärr tillkom objudna och det liksom dödade festen.
Sen städade vi i typ två timmar, torkade, sopade golv, plocka skräp och grejer.
Jag skulle ta upp den stora vattendunken från källaren och den var så jääävla tung. Så påväg uppför trappan snubblar jag och ligger där i trappan med dunken. Aj. Känner idag att ömheten i kroppen kan vara orsaken till det.
 
Filmade massa igår också när ettorna dansade gangnam style, sjöng högt i hörlurar och annat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela