Sorlig musik gör mig

Publicerad 2012-11-14 14:43:59 i Allmänt,

 
 
Känner att jag vill blogga när jag känner mig "deppig" och allmänt trött på skollivet. Kul för er att läsa, eller hur?
 
Idag hade vi en lektion och slutade tio. Kom hem och satte mig framför datan med en podcast. Bestämde att jag fick unna mig lite myz innan jag skulle plugga.
 
Så här sitter jag med mitt pågående svenskatal. Känner att 5 minuter är för lite tid för att säga allt.
Eller jag håller inte bara på med läxor, gick och klämde en finne förut. Det var najz.
Är helt nervös i magen nu bara för kaffet också. NÄE måste fortsätta. Lovade mig själv att TYP blir klar med talet idag så jag kan beta av lite av läxberget.
 
HAHA måste bara nämna min irritation som kan växa blixtsnabbt i huvudet utan anledning.
Idag vägen från mitt skåp till klassrummet, hann jag förolämpa nästan alla jag mötte. Mmmm tänk om ni bodde i mitt huvud just då, höra alla kommentarer jag sa till dessa oskyldiga individer. Men det där hjälper mig faktiskt till ett bättre humör. Så jag gör, förolämpar andra för att själv må bra. Min livsstil<3
 
 
Här har ni min plugglista, om ni vill kika. Antony and The Johnsons är just nu den bästa pluggmusiken.
Sova/Plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela