Snor lista från hanapee

Publicerad 2012-11-28 22:35:17 i Allmänt,

 
 
Bloggar väl lite till så ni har lite att läsa mellan mina pauser
 
 
 
1. Känner du dig lycklig o glad nu när hösten är här?
Alltså....njaaa inte lycklig. Märker att jag blir depp och emogirl när jag är ensam *blickar ut mot fönstret*
Nejmen det här har väl varit en av dom mest deppiga höstarna jag har haft på länge faktiskt.
Dels skolan, dels ångest över massa annat, dels ångest över "efter gymnasiet".
Men nu känns det faktiskt lite bättre när julen börjar så man kan mysa in sig ordentligt.
SKA JU SE MUSE OCKSÅ NÄSTA VECKA!
 

2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i vinter?
Tråkiga vinterjackan. Dock soft med pälsluvan, myyyyyys. Och kängor.... och min möjsiga halsduk från Monki.
Har också lovat mig själv att nångång använda mammas gamla rävpälsjacka i vinter. För den är alldeles för fin för att hänga i garderoben år ut och år in. Ska komma en dag och va AS VINTAGE FASHION!

3. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sen?
Jag såg fram emot att få min iphone. Jag skrev in mig på körskolan och tog första steget till ett körkort.
Jag klagade på rapporten till fn-rollspelet.....Hmm känns bekant??? Deja vú??


4. Vad gör du om dagarna egentligen?
Går i skolaan..... Just nu går jag enbart för jag måste, känner inget WOHO över nått ämne.
Sen pluggar jag.... Sitter vid datorn....spelar mobilspel.... tränar ju gör jag också


5. Vad ska du ha för frisyr?
Vanliga "långa blonda håret". Skönt att va blond igen MEN själva frisyren känns lame. Vill klippa nått kult framtill, men kommer inte på nått bra. Var tvungen att kolla igenom bilder för att se frillan genom året. Och visst, man har ju gjort lite olika grejer.
 
 
Skulle lätt köra på våfflat hår varje dag asså. Kommer ihåg sista bilden också, den där luggen som skulle växa ut men än så länge inte visste vart den skulle ta vägen :)

6. Vad lyssnar på för musik?
Just nu...när jag vill rejva så blir det Icon Pops nya album.
Muse...för att peppa. Har dille på Justin Timberlake också igen. Dold talang --> kan nog alla hans wailingar utantill i de flesta av hans låtar.... Kan han inte göra ny musik snart elläää????


7. Vad läser du?
Monster av Micael Dahlén, fast har inte läst på ett tag... Men den är helt ok! Intressant att läsa om olika cp-mördare. Sen läser jag ju engelskaboken också i skolan hehe... Men det är ju SÅDÄR.

8. Senast tre inkomna sms?
 
"Ja säg till mig dirr när du har fattat ditt beslut :)"

"jaa okej, aa jag ska kolla :)"

"Hörlurar"  <-- haha när André ska sova och jag lyssnar på musik


9. Vad var bäst med sommaren?
Peace&Love, Kosovo och Magaluf!
Midsommar hos Mimi var också trevlans minns jag!
 


10. Vad var sämst med sommaren?
Vädret lätt! Fasen hade velat bada mer här i Sverige. Hade velat bada massa i skogssjön.

11. Senast köpte plagg?
Är inte säker.... Men min paljettkjol är det senaste roligaste köpet. Köper aldrig kjolar? Men den där paljettkjolen var så himla fin.... Har tyvärr ingen bild på mig när jag hade den senast. Var för full på platå då. Skoja.aaaa.


12. Ditt bästa skönhetstips för hösten?
Sov dig igenom hösten. Näääe. Eller joo. Jag skulle om jag hade tid.
Gå på massage! Det var fett att göra det idag. Ös med idomin på de torra läpparna innan du ska sova.

13. Hur ser du på framtiden?
Just nu ser den läskig ut. Men NÅNGÅNG kommer jag väl på vad jag vill göra med detta liv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela