Nov. 11, 2012

Publicerad 2012-11-11 00:56:48 i



Ska berätta om drömmen jag hade inatt, så ni som hatar sånt kan scrolla ner eller blunda.
När jag kom hem igår från maskeradfesten så skulle jag ställa ut tjompisarnas väskor utanför dörren, som dom skulle hämta senare.
Sen drömmer jag att jag ser genom fönstret att tre killar tar deras grejer?? Impulsivt hoppar jag på sista killen och tillslut sitter på hans huvud nere på marken och baa "ge mä grejerna!!! VA FAA-AAN håller ni på med???"
Sen tog jag dom två andra killarna också. Var som en ninja.
Anledningen att jag berättade detta va för.....att jag kände som JÄVLA power över att dra ner tre killar på direkten. Önskar jag kunde va smidig som en ninja....

Så Elsa Rebecka och Emma, nu vet ni att jag fajtades i mina drömma om era grejer. Känn er ärade! :)))




Nåja! Maskeraden var kult! Jag och Mimi blev dock mätta på ferren ganska tidigt så vi åkte hem.
Och det var skönt att komma hem innan tolv för dom senaste helgerna har ju varit ganska hektiska. Längtat efter mysiga hemmakvällar<333



Idag handlade mamma och jag alla sorters ost, frukt, dippar och grönsaker. Sen åt vi detta till Så mycket bättre. Det var min kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela