Har ingen vettig rubrik till inlägget

Publicerad 2012-11-14 19:06:38 i Allmänt,

 
 
 
 
Heyyyyyy PM:et till svenskatalet är tyyyyyp färdigt. HÄRLIGT!
 
 
Firade detta med en marvelous pastasallad. En pastasallad enligt mig måste ha fetaost, soltorkade tomater, ruccolasallad och svarta, nästan lila oliver med kärna i. EXELLENTE brukar jag säga när jag är klar med salladen och smacka med munnen. Näe det brukar jag inte göra faktiskt...
 
 
Har en period då jag vill ha vinäger på all min mat. Salmbärsvinägern vi har här hemma är underbar. Varför har jag inte tagit vinäger på salladen oftare innan??? Dock slår nog inte vinäger olivoljan med citronsmak, mmmm den kan man ha på allt....
 
 
Okej ska sluta snacka om mat. Ville visa ett klipp från new girls senaste avsnitt. Kollade på det precis och har nog inte skrattat så mycket åt ett new girl avsnitt, kolla på avsnittet "Menzies".
Jag älskar Nick. You wanna see me jump really high???
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela