Dissar och hissar, mest dissar

Publicerad 2012-11-18 23:36:16 i



Har suttit på en trästol större delen av dagen. Satte mig i vårt rum där vi har alla möjliga saker/flyttlådor/farmors grejer som vi inte vet vad vi ska göra av.
Mitt i alla grejer står ett skrivbord och en stol. Där bestämde jag mig att tillbringa min dag när jag numera inte kan plugga i mitt rum. Så där satt jag i sex timmar med lite kisspauser, göra-te-pauser och klappa-Tyson-pauser.

SPRÄNGDES nästan av kärlek när Tyson hoppar upp på den trånga ytan på bordet. Sätter sig på datan och börjar purra (jaa jag säger purra) och baa "NÄE Sanne nu har du suttit för länge här, VA MED MIG, KLAPPA MIG!"
Sådär höll det på, han kom med jämna mellanrum då vi hade myskalas sen återgick jag till skrivandet och han till sina kattgrejer.
Åh fina fina katt! Du må inte ha varit kelig de två-tre första åren. Sen hände nånting och du blev sådär trofast som en katt kan bli.



Alltså har väl skrivit klart mitt svenskatal efter jag raderade hälften och skrev om, och gjorde om detta ett flertal gånger.
Men ändå är jag inte nöjd och tycker talet är semzt.

Och rapporten går ju åt helvete som den alltid har gjort :)
Kom inte nu med kommentarer som "åh det är ju du som har valt att det går dåligt" NÄE! Försök hitta fakta om vapenhandel och vilka som är mest aktiva i det! Det mesta är ju för fan hemligt, hur ska jag då hitta fakta om det???? Ahhhh blir galen.

Kollade i min kalender men blir ju bara deprimerad. Får man sova tills julafton?
Dock räddar nästa fredag mig för en stund. Då blir det födelsedagsfirande och jag tror det kommer bli jättekul! Blir genast pepp när jag tänker på det!


Sen ikväll aggra jag sönder på twitter om dessa människor som ska skriva "fina" och "djupa" saker till personer på Facebook. Jag tycker det är vidrigt. Och lite hemskt också. Vill hitta största skämskudden när folk skriver "jag känner inte dig MEN finns för dig blablabla".
Men har man ingen verklighetsuppfattning alls?? Vem skriver så till främlingar?? Tror dom verkligen att det uppskattas när en främling skriver att dom "tänker på en". Usch skäms! Ryser av obehag varje gång sånt här kommer upp på Facebook.
Och på Twitter visade sig att jag inte var ensam om att störa mig på detta.


Jaa... Och ikväll kom Marc och pappa hem från Gotland! Åh pappa! Har saknat honom så mycket!
Han fick berätta ALLT dom hade gjort, hur dom satte dit luftvärmepumpen, fällde tre träd, alla dom träffade därute osv osv. Nu vill jag också åka till stugan och också "plocka med grejer", fälla ett träd eller två, montera nån sak eller så.



https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/953942/images/2012/pic_50a96241ddf2b31d09007578.jpg" class="image">

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2012-11-19 16:31:31

sök på OECD! eller ha med OECD i sökgrejen på google, typ "weapons/arms trade OECD". De har typ med allt som finns i helaste världen

Svar: Åh tack Sofia!! Det där hjälpte mig allt på traven! Tacktacktack!Klart du ska greja det där som är självaste fn-rollspel-experten :D
Sanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela