They said we can do whatever we want

Publicerad 2012-05-06 18:36:03 i Allmänt,




Mobilbloggar för det mesta så ni får lite bilder. För jag orkar aldrig lägga över bilderna hehehehe.
Men tog mig i kragen nu. Nån måtta får det fan va.



Ignorera mitt inlägg innan om Elsas och min dejt. Delete delete DELETEEE!!
Jag hängde inte med i svängarna om vilka som skulle med. Rebecka skulle ju också va med!!
Så dejten blev trekant :)

Vi såg 21 Jump Street! Åh se den för den var.så.jävla.rolig. Spoilar lite. Alla blev såhär ":O:O:O" när Johnny Depp kommer in i filmen. Men i alla fall, värd film att se på bio.
Innan så myste vi tre på Steves och käkade gott på uteserveringen, fint! En kaffe på det också.
Hann köpa nya skor och bikini också! Yessss nu är jag nöjd. Äntligen fräscha skuuuur och en bra bikini.








Igår så satt jag mest med körboken och körprogrammet. Nu har kämparandan verkligen slagit till för mig. Vill helst ha körboken i samma rum där jag är, ifall jag får tid över att läsa. Nerd. Neemen heja mig som kämpar.
Sen hämtade Arjeta mig och vi cruisade till Renée och Mimi. Vi tittade på Amerikanska pajen och nån lustig skräckfilm. Mmmm det var mys!




Idag har jag hoppat från tyskaläxan till körboken, till samhällen och därimellan läsa bloggar, klappa Tyson, tjåka med Marc på altanen. Fina fina bror!
Typiskt när jag ska försöka va lite tidig till att plugga till samhällsprovet. Då ser jag detta när jag skriver ut papprena. Kul! Hemlig skrift som jag inte förstår.





Nu ligger jag här och funderar på att kolla på big brother avsnitt som jag har missat....
Får solen i ögonen så jag ser ingenting. Sen kom katten också och ville ha platsen med mest sol, alltså på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela