That night when you said

Publicerad 2012-05-09 20:51:39 i Allmänt,





Nu har jag snart käkat upp hela min naglar. Allt för samhällsprovet vettni'. Asså fan, när ska jag lära mig sluta bita på naglarna? Vill inte va en såndär människa som biter på naglarna hela livet.


Blev påverkad av vädret så gick till skolan med hoodtröjaN och lite halvflötigt hår uppsatt, som jag sovit med.
Ahhhh hahahahha, kommer ihåg ettan då jag fick panik över att ha flötigt hår i skolan. Nu går man i tvåan och släpper lööööös bah. Skiter i allt.
Och så går jag in på Sofies blogg och ser hur jävla snygg och fräääsch hon är. Hör du det Sofie?? Om man ändå gick frisör och va fräsch varje dag!




Hallå, vad svårt engelska nationella va i år då? Blev PRECIS klar och stressade som tusan.




Nehepp, ska plugga lite mer då.

(fast jag vet att jag nu kommer kolla på musikvideor, gah fastnar så lätt på youtoooben)
(kommer säkert blogga om nån video snart)

Kommentarer

Postat av: sofipropp

Publicerad 2012-05-10 14:23:33

naw, tack sanne! :))))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela