Soooool

Publicerad 2012-05-23 22:21:48 i Allmänt,





Hade kunnat skippa dom två lektionerna idag asså. Eller aa, hade ju en faktiskt.
Väääärt att va i skolan en timme och sen trippa hem. Tog på mig bikinin och käka glass i solen. Smörjde in mig i olivolja i hopp att få lite färg, jaaa man har väl inte coola hawaiian oil så man tager vad man haver.
Är allt lite röd just nu!




Annars då?
Isolerade mig från familjen i vårt kontor. Där fick jag sitta tills rapporten var klar, bestämde jag.
Och rapporten är fan nästan klar! Lite finslip imorgon, måste fråga Elsa och Emma om grejor :)))
Sen får den fan vara bra.
Hade också velat ta en kvällspromenad men det hanns ju icke med nu.... Tänkte mig en romantisk promenad med mig själv med fina låtar i öronen. Nåja!



Åh idag bestämde jag mat och då fick det bli rökt lax, sill, potatis, gräddfil och gräslök. Så himla gott att äta när det är varmt. Åt nästan alla rökt lax, kommer bli as smart nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela