Skjut mig

Publicerad 2012-05-21 21:18:09 i Allmänt,

Är så stressad över denna vecka. Är så stressad överhuvudtaget.
Efter jag har gjort klart den här cp-rapporten (som jag dessutom fastnat på nu ocks) så ska jag göra en redovisning på samhällen, och jag har inte en aning om vad jag ska redovisa om.
Mitt i all denna skit med stora grejer + massa småskit i veckodagarna, så ska jag plugga sönder i körboken.
Jag pallar inteeeeeeee. Mår skiiiiit. Vill bara dö på denna vecka asså. Blir så jävla less så nu vill jag slå-i-golvet-tjuta.
En fet korv på den här veckan asså
Just det, tog en glass med Emma och Elsa på skånska lasse i solen idag. Kan vara det enda positiva med den här dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela