Halloj

Publicerad 2012-05-28 13:26:55 i Allmänt,



Orkar inte skriva om i lördags för jag vill ladda upp massa bilder därifrån. Och då kommer det ta ett år för mobilen att ladda upp :))



MEN igår hade jag as trevligt! Framåt kvällen så kom Arjeta och Moa. Vi satte oss i min trädgård och myzte. Sen kom Philip och Herman också och hängde med oss. Massa prat tills klockan blev elva, då trippade alla hem.
Och jag fick käka middagen halv tolv och kolla på Batman. Bra söndag!


Idag hade jag en lektion på tjugo minuter. Sen körlektion och efter det åka tillbaka till skolan. Nahepp, då får vi tydligen sluta. Så de var bara att åka hem och göra makaroner och köttbullar.


Nu ska jag smälta maten...och sedan börja ösplugga.
Ska.bli.klar.med.allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela