Blä

Publicerad 2012-05-03 22:47:39 i Allmänt,


Försöker hålla fast i den lilla kämparanda jag har till skolan.
Dock slinker den ur mitt grepp så fort jag har historia.

Oh no ":O"

Annars då? Sitter mest ute i solen i skolan. SkönT!


Traskade till körskolan för att kämpa på med repetitionsfasen. Klarade den inte idag heller....och är så jävla långt ifrån!!!
När jag sitter där så har jag lust att skrika och riva av mitt hår. Just så.
Sen har jag suttit hela kvällen med körboken och samtalat med pappsen.
Snällaaaa låt mig få klara repetitionen nästa gång :( hur svårt ska det va egentligen???

Imorgon blir det nationella engelska och sedan en tripp till Vadstena slott med klassen. Lite mer spännande skoldag!


Imorgon kväll ska jag och Elsa på bio-dejt. MmmMmmMMmm<333

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/953942/images/2012/pic_201124249.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/953942/images/2012/pic_201124251.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela