Världens bästa sommar framför mig

Publicerad 2012-03-31 14:26:30 i Allmänt,

Kunde knappt somna igår eftersom massa grejer till sommaren snurrade i hövvet.
Tror jag löste den sen innan jag somnade.
Var med frugan Arjeta igår. Godispåse, chips, Andrés säng och Vampires Diaries blev det!
Sen käka gött med mamma och pappa (innan åt vi asmycket godis, smart)
Och sen bara, Arjeta: Vill att Sanne ska följa med till Kosovo
Mammsen och pappsen: Jaamen följ med på det istället och strunta i sommarjobb.
Asså jävlar vad jag ska göra grejer i sommar nuuuuuuuu :D:D:D:D:D:D:D
Jag må inte ha nått jobb men jag ska banne mig blir målarN i familjen och måla grejer i huset.
Så jag inte får alldeles för mycket dåligt samvete att jag glider på någon räkmacka.
Nu ska jag köra Andrés fina bil och förhoppningsvis inte kvadda den på vägen till Ö&B. Hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela