Turbulence

Publicerad 2012-03-09 17:29:02 i Allmänt,




Den här veckan har slutat så bra!!! Så kul igår på historian, bara hänga med Elsa och Amanda --> tröttheten kommer på sista lektionen --> allting blir roligt. Gött!


Likaså idag. Bara glider runt och skrattar. Låter kanske klyshiiiight men så är're!
Vi var ute idag på idrotten och skulle lära oss om friluftsliv. Läraren strippade lite och Elsa antecknade noggrant. Och det var underrrrrrrbart att byta om till underställ, träningsbrallor, myströja och gympadojjor. Det var så skönt så vi sket i att byta om till sista lektionen.

Dagens outfit-bild på sista lektionen




Softish brud som gick runt i bulle och ser ut som hon kommit direkt från skidbacken till after-ski.
Kände mig också som en OP-brud med dom här byxorna och sen träniskor till det = OP-dresscode





Ska vila en liten stund till innan jag ska göra i ordning mig tills ikväll då vi ska äta middag i Linköping. Åh ska banne mig ta en fet köttbit eller något, hungrat efter KÖTT länge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela