Stor diss till mig själv

Publicerad 2012-03-26 22:45:54 i Allmänt,



Bajs att jag började så sent med tyskaprovet. En del av mig tycker att jag kan grammatiken bra och en del v nig vill tjuta för alla glosor jag varken kan eller kan böja överhuvudtaget.

Och bajs att jag har bitit ner naglarna igen för provet. Damn you!!! Börja från ruta ett igen.

Ska hetsträna på glosorna på håltimmen!!!




Men avslutar med att berömma mig själv med att köra riktigt bra idag och bara två ynka kärringstopp. Det tar sig! (fast inte med faserna hähä)


Sa jag att jag drömde att vår altan började brinna och jag ojade mig för att komma försent till tyskan för att hinna släcka elden?
Tyskan jagar mig i mina drömmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela