Söndag

Publicerad 2012-03-18 22:27:05 i Allmänt,





Vad gör man då?

Joo man skriver på rapporten, kollar på Schulman Show, övningskör och lyssnar på gör-göddig musik.
Så ska en söndag vara!

Mina drömmar är ju riktigt underhållande just nu faktiskt. Imorse drömde jag om att jag hitta "hagar" med dinosaurier, vid våran sommarstuga på Gotland. Det var kul till en början...tills de köttätande dinosaurierna kom och jag insåg att staketet inte skulle hålla. Så började gitta därifrån, och drömmen slutade där som tur va :))

Görgöddig helg måste jag säga. Igår tog Arjeta och jag en kvalitéskväll hos mig och bara gödda i min säng. Kolla lite big brother och drack saft med sugrör. Åh vad var det hon sa nu om P&L!!!

"Asså på P&L så vill jag bara känna musiken i våra kroppar...?"

Det må låta fint men just då så kom det så plötsligt och vi brast ut i skratt :') Deep shit från arrebarre!






Aaee om jag ska rita lite på draw something och sen sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela