Lite bilder först

Publicerad 2012-03-19 21:52:45 i Allmänt,



Såhär såg jag ut när jag hade alone-time med Tyson. Asså järnspikar vad vi myzer nuförtiden. Underbart när han kommer och lägger sig på en :')






Elsa var fredagens sötpaj som hade med sig kakor som hon hade bakat kvällen innan. Gölle som baa kommer till oss och bjuder på nybakta hallongrottor, som var delikata!





Sen bjuder jag på lite Draw Something-konst. Emma är klockren med att ta fel pensel till ansiktet.
Hör bokstavligt talat Hennings skrik med sina dinosaurier när jag ser ansiktet :D:D:D



Så, nu kommer ni också tänka på hans skrik när ni ser bilden





Och lite credd ska Emma ha för sin påfågel, imponerande! Fast förutom penselmissen med ansiktet igen...







Arjeta skickade en liten hälsning också idag. Lördagens facelook på oss båda. Lookin' hot!











Trots alla dessa roliga bilder, så är jag banne mig stressad över massa grejer just nu.
Rapport, historiaprov, fördjupningsarbete och hemtenta, skriva ett vettigt CV, ta ner taveeeljäveln och börja spika upp nya tavlor/foton och att faktiskt läsa nått i körboken osv osv.

Skulle fan göra en lista av allt och sen börja bocka av grejerna för att se lite framsteg. Försöka egoboost-Blondinbella-göra listan bara att jag har lite lägre krav än Blondinbella. Typ inte...att tjäna 10 miljoner på ett halvår elle nått....

Men började ju i alla fall skriva mitt CV tills jag fastnade och satt och tänkte vem är jag? Vad är mina bra egenskaper? Då bytte jag till att se klart på Modern family säsong 2. Älskart!




Är ni peppade över att höra mitt pluggtjat denna vecka? Är ni klara fattas bara?
Jaadå, det får ni tåla den här veckan. Ska försöka höja stämningen här med till exempel kattklipp. Hur kan stämningen vara dålig då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela