Söderköping

Publicerad 2012-06-24 23:44:13 i Allmänt,

 
 (HAR FÖRSÖKT ATT BLOGGA HELA KVÄLLEN MEN BAJS BLOGG.SE LAGGAR JU SÖNDER)
 
Måste komma ifatt dom här dagarna jag inte bloggat på!
I torsdags då,
 
 
Vi cruisade till Söderköping jag, Rebecka, Elsa och Emma. Planen var att ta en glass på Smultronstället. Gah dom har så fina glassar! Sen efter glassen, så gick vi upp på berget, även fast vi höll på att dö. Kondisen har la varit bättre. Men vi kom ju upp tillslut och fint var det.
 

Seeen åkte vi hem igen och hämtade filtar och bikini. Så satte vi oss på bryggan i Skogsjön. Mmm jeteemys. Eric kom och hejade också med sitt fiskespö. Emma och jag kom i vattnet tillslut. Heeyyy första badet i år! Så jäkla sent, så dåligt!
Efter badet blev vi hungriga och åkte till Napoli och tog en fejn pizza. Sen raggade vi på stan och la lite lakrits.
 
 
 
 
Här visade jag dom mitt rike. Allt som solen lyser på är MITT!
Men det som är i skuggan...dit får ni ALDRIG gå!

Hänger lite
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela