Slappin däh bäjs!

Publicerad 2012-06-11 21:18:51 i Allmänt,



Inga lektioner idag. Fick en fin sovmorgon.

Sen körde jag för sista gången med trafikskolan. Och så får jag köra med Pär........ Som jag inte alls kommer överens med....
Körde helt okej men han ska dra ner ens humör om dom grejerna jag gjorde feeeel på och då blir jag så leeeeess.


Aja, kom hem igen. Blev ännu mer nervös för idag skulle jag nämligen göra körprovet.

Försökte läsa i boken men tillslut blev jag trött på det och käkade kex istället till Ellen show. Lugnade nerverna lite.

Sen åka in, ta ett fult kort och vänta utanför.
Och sen fick man gå in och börja. Då rullade frågorna på och man blev så koncentrerad.
Ahhh dom där tre sekunderna tills resultatet kommer, då är man spänd!!




MEN JAG KLARADE DET!!!!!

Ahhhh lättnaden asså! Fällde allt en tår påväg ut till parkeringen där pappa väntade.

Kommer ut.

Pappa är inte där.


Hehe fick la ringa till han, och han va och köpte en körv. Wääh sen skrek vi lite i telefonen och åkte sedan till ikanohuset och köpte böcker.
Mötte Arjeta där och fick krama påna lite. Sen fick pappa åka med och hjälpa arre tanka :)))


Idag blev det "festmat". Alltså kinamat. Jaaa vi firar lite i förtid... Har ju faktiskt inte fått körkort än...
Nu ska jag somna i soffan lite sen kommer jag sova som en stock.

Sög att jag missa grillningen i omberg med klassisar :(((( men är såååå trött

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-06-11 22:18:17

GRATTIS!! Woho :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela