Memories in Blue

Publicerad 2012-06-17 21:52:40 i Allmänt,






Idag har man hunnit med,


Kolla på match uppe i södra med Arjeta och heja på tjejerna. Det var ju ett tag sen man kollade på södratjejerna, trevlans! Man måste ju backa upp tjejerna, det true fan man är, forever södra in my heart<3
Den som muckar med mig, muckar med södra. osv osv...





Sen har pappa och jag övningskört igen. Tyckte det gick jäkligt bra även fast jag förväntade mig att pappa och jag skulle bli osams på hemvägen :) Det blev vi icke och hurrade istället för noll fel jag gjorde.

Klippte av ett par gamla jeans från mamma. Tänkte få till ett par fashion-levis-jeans.
Åh när man provar dom så har dom blivit liiite för små, sen den gången man provade innan.
ASSÅ JAG ORKAR INTE :D:D:D:D:D
Dom blev snygga men fan, måste ju banta om jag ska kunna ha dom.

Sen provade jag mina klänningar, om någon skulle passa till midsommar. Känns som hälften av dom va för små/korta :D Då blev jag deprimerad och ville svälta i en period.
Sen kom jag på att jag älskar mat så det funkar inte :)


Nu ska jag käka glass, vispgrädde och jordgubbar! Kanske choklad med. Jaaa dubbelmoralens roliga sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela