jag bara flänger

Publicerad 2012-07-06 00:21:09 i Allmänt,

 
 
 
Börjar ju dra ihop sig till att dra til Kosovo. Och nu kommer peppen!!!
Idag, som nästan alla dagarna den här veckan, hänger jag med mamma och packar eller handlar.
Känner att jag måste vara hemma nu när jag verkligen är hemma. Bara hänger och flänger runt juuu! Vilket sommarlov jag får till asså! Jag som är väldigt hemmakär men samtidigt nyfiken på att resa, går tankarna runt just nu. Men det här behöver jag nog. Resa och ta hand om mig själv lite.
 
Så glad också att mamma och pappa äntligen fick sin gotlandsbokning. Tur att det endå blev en tur dit. Annars hade nog pappa dött av tristess här hemma. Därute i stugan ska han åka båt och greja i garaget hur mycket han vill! Åh det enda som saknas den här sommaren är en tur till Gotland. Gör ont i hjärtat att inte åka dit i sommar. Fina fina Gotland och fina fina stugan. Kommer sakna promenaderna vid havet och i skogen. Speciellt lukten av örter överallt. Så himla gott!
Nåja, nästa sommar ska jag släpa dit kompizzarna så dom får se allt jag pratar om! Och så ska jag vara där länge!
 
 
 
Jaja, idag har jag passat på att åka bil så mycket som möjligt innan jag åker. Åka ner med mamma på stan och sen på kvällen ta en tur till Arjeta för att få låna en sladdis till min mp3. Hur länge sen var det man använde mp3 då?? Ska ha den på bussresan ner till Kosovo. Med mina koss-hörlurar....som jag är så cool i..... För iphonehörlurarna skulle såklart spricka lagom till resan. Hatar iphone-hörlurarna.
 
Sen hem från Arjeta så var jag tvungen att åka en omväg för att då cruisa lite och dunka musik.
Haaaaaaaaa är så löjligt nöjd när jag åker runt i Andrés bil och låtsas äga den. Har blivit så fäst vid den nu! Hoppas på att André snart glömmer att han har den ståendes här så jag kan åka runt med den forever and ever, neeevars. Men vad är grejen att man känner sig som en dragracingförare på film, när jag gasar och en bra låt kommer just då?
 
 
 
 
 
Nej måste sova nu och försöka gå upp innan elva imorgon! Imorgon blir det att packa ner allt i resväskan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela