Hemma igen

Publicerad 2012-07-02 23:23:39 i Allmänt,

 
 
 
 
Äntligen hemma igen! Haft en sån jäkla bra vecka med roligt folk och massa bra musik!
Finns så mycket att berätta om den här veckan men det får bli imorgon. Då ska jag försöka greja ett stort inlägg med massa kuliga bilder.
 
 
 
Idag tog jag en redig dusch. Och det var underbart. Ännu mer underbart var att somna i sin egna säng som var nybäddad och sval. Det var skönt för nacken.
Annars idag har jag mest packat upp, hämtat mitt körkort, förresten kan man ens se bra ut på sitt körkort? Man ser ju likblek ut och mest rädd. Jag som försökte smyg-le på kortet.....
Sen svängde Elsa förbi här efter hon jobbat och vi satt och catchade upp lite om veckan som gått. Så myz!
 
 
Har varit väldigt slö idag. Imorgon ska jag allt få lite grejer gjorda.
HaLlå åker ju till Kosovo på lördag!!! Här är man bara hemma och svänger tills man drar igen. Har redan börjat småpacka igen. Men den här gången BARA sommarkläder. Så skönt!
 
 
 
Orkar man se true blood avsnittet jag har missat nu? Jaa det orkar man

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela