ToKiGt

Publicerad 2012-01-24 22:09:46 i Allmänt,






Hahaha åhhh jag är så döm öpp i hövvet när jag trodde att sovmorgonen var idag när den är imorgon....
Tur att jag har braiga klassisar som ringer mig kvart i åtta och meddelar att jag börjar åtta, hehehehe...
Japp det är la typ första gången jag har "skolkat", fast nu var det ju utan att jag visste om det. Still counts!
Kom på att jag drömde också om att jag såg The Rolling Stones live, det var ju ganska najs!





Nääämen det var ju najs med en sovmorgon som egentligen inte skulle vara där, och missa ju inte direkt nått på engelskan, as usual så gör vi samma sak varje vecka....varje månad...varje termin....varje år.....




Så var det körskola idag också. Elsa kom ju som vanligt till mig innan, en trevlig tradition som kommer vara så länge vi ska hänga på körskolan :))) Vi pratade balklänningar....och eventuella bra balpartners. Allt går ju så bra att planera när det bara är ens egna åsikt som hörs! :)))
I alla fall, vi spenderade 2 timmar där och blev lite klokare och visare. KulT random att den andra gruppen var med så man fick heja på Sofie! (heej heeej sofie!!!)


Nej oj så trött jag blev nu. Varför? Fick ju min sovmorgon imorse.
Nej men ska krypa ner i sängen för imorgon har jag fanimäääj rätt när jag säger att jag har sovmorgon imorgon!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela