Om vingarna bär

Publicerad 2012-01-23 19:43:06 i Allmänt,





Mor min kom hem med nya träningstights och en tröja. Joomen man tackar!!!
Tänkte inviga dom snart när André känner sig redo att ta sig till gymmet.





Nämen oj vad dåligt man sov inatt. Eller somnade sent i alla fall.
Tröttnade på att försöka sova. Började spela mitt kära rädda-apelsinerna-spel. Bra kväll ändå!!!
Jaa så började ju nya schemat idag. Turism och alternativ medicin blev dom nya kurserna idag. Turism gjorde mest intryck på mig, för läraren verkade vara asaaaa bra (hoppas jag inte får äta upp det...)
Alternativ medicin verkade ju vara sådär soft som jag förväntade mig. Redan första lektionen så fick vi massera varandra :)))) Mysigt ohjaaa!








Nu har jag suttit och youtubat masssssa bra musik. Lyssnar ju nu för det mesta på bara svensk musik.
Har ju redan tjatat om Lilla Sällskapet, men måste länka nya låten.
Oj så bra! Lite kär i han som sjunger mmm...






Ansiktet är ju inte så pjåkiga heller. Än en gång snygga killar. Afasi och Erik! (jaa jag googlade)






Måste länka en tredje video för alla videorna är värda att se asså!!!
Kul med denna är alla kända killar som är med i videon :)))






Nej nu bär det av till gymmet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela