Kvällsblogg

Publicerad 2012-01-12 22:41:27 i Allmänt,

Ska sova nununu och kommer sova som en stock!
De sista krafterna för dagen försvann efter att arjeta fick med mig att springa spåret vid vallen. Första gången jag har sprungit där mihihi, lite läskigt när det var mörkt nu....lite småhalt, trampa i en vattenpöl :D
Men vilken kung jag känner mig som, efter varje gång jag har sprungit 2,5. Det må inte va så långt men jag blir glad varje gång jag gör det. Den lilla tjockisen i mig hurrar att jag inte har allt för dålig kondis :)))

Studsade hem i takt med musiken i öronen och kände mig...inte så söt med min mössa när jag powerwalka genom stan heheheee...
Åh tog en såndär underbar dusch också. Vred på ångande hett vatten och satte mig ner i duschen och stirrade tomt framåt. Göööörgött! Sen ut och smörja hela kroppen och sätta på sig varma kläder, aaaaahhhh så skönt!


Sov gott, för det ska jag
Emma är min idol!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2012-01-13 16:00:20

börjar bli kändis i din blogg nu ju!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela