Get fit, get smart

Publicerad 2012-01-09 22:35:07 i Allmänt,

Hade 2 mål idag. Plugga och träna. Det tredje, att gå upp nio. Asså nae, att jag trodde på det själv. Somna om till tolv :) Töntig som jag var så satte jag på mig träningskläderna direkt på morgonen just för att jag verkligen.skulle.till.gymmet. Tänkte att jag väntar snällt på broder min så vi kan åka dit ihop. Och nej jag utnyttjar inte han bara för skjutsen, utan det är p.g.a. han som finner lusten att följa med faktiskt. Cruisa till lundby i den lilla röda bilen så tanter vänder sig om, träna gärnet, André kommer alltid och säger när det är dax att åka hem, sladda i snön och fnissa åt min tokiga bror. Och idag var det ovanligt mycket, jaa, äldre män på gymmet. Och det märktes....på lukten...i hela gymmet... En annan rolig grej, går in med skorna som man gått i snön med. Ställer sig på bandet och börjar gå, men hör inte förrän när första låten är slut att det gnisslar högt om skorna mot löpbandet. Hehehe.... bytte löpband som blev mindre blötare. Jaanää så var det, detdär psykologiprovet som ska sitta som en smäck imorgon. Ska säga er att det känns som att det inte gör det........ Åh och imorgon börjar jag i körskolan också!!! Elsa också!!! Nu kan man börja lukta till sig ett körkort!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela