Dagens: Saker jag stör mig på

Publicerad 2012-01-29 16:41:08 i Allmänt,




- Att jag har 3 jobbiga läxor till tisdag. Tyska, geografi och körläxan. Okej tyskan är ju inte så jobbig men geografin är ett pain in the ass

- Att jag har varit säker på att jag är magsjuk, mått illa i fredags och idag? Men icke...ingenting händer, går bara runt och är trött och allmänt illamående.

- Det är svinkallt i vårt hus. Bajs.

- Vi var på gudstjänsten imorse för farmor. Jobbiga kärringar som sitter bakom och skvallrar men samtidigt försöker vara "de mest kristna".

- Vidriga inbrottstjuvar som snodde farmors jackor ute på min fasters altan.






Nej nu är det tillräckligt mörkt att köra bil med pappsen och öva sig på mörkerseendet.

ÅH VAD JAG VILL HA KÖRKORT NU NU NUNUNUNUNUNUNU!!!!!!


Kommentarer

Postat av: morningtwinkle

Publicerad 2012-01-30 15:57:07

nice pic ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela