Any which way

Publicerad 2012-01-29 22:08:39 i Allmänt,





Tänkte ta fram lite bilder från fredags, då vi firade Moa på Zebban. Nio tjejer, god mat, goda samtal, Moa fick sina presenter och vi traskade tillslut hemått. Jaa det var en fin kväll!
Fast orkar inte gå upp ur sängen och hämta sladden till i-telefonen..........




Igår var ju tanken att hälsa på Elsa men skjutsen hem blev svår (på grund av en opålitlig bror) så jag bestämde mig att fortsätta gå i mjukisar och flötigt hår, istället för att göra mig fin för Elsa och den eventuella festen vi skulle till :)))) Kollade på tv med mammsen istället och åt glass. Tyson var min dejt hela kvällen som följer mig vart jag än går. Gulleeee! Trevlig toakompis är han också!



Jaa övningskörningen gick ju bra den med. Eller själva körningen må jag vara bra på.
Men jag är ju för fan semzzzt på att parkera! :'D
Det slutar med att pappa rattar allting åt mig så det egentligen är han som parkerar fast han säger "Bra Sanne, sååja oså gasa lite, duktig!"
Sen körde man la med parkeringsljusena på så man blev blinkad hehehehehe..... woppsie!


Men det är ju bara att fortsätta traggla på. En dag ska jag kunna kontrollera biljäveln!






Såg att det var halvmåne nu, som lyser in genom fönstret. Mööh kommer sova dåligt inatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela