Turning page

Publicerad 2012-02-08 22:58:29 i Allmänt,





Underhöll mig med att se en dokumentär om ryska 13-åriga modeller. Hemskt.
Sen målade jag mina naglar svarta. Nagellacket var för tjockt. Precis när jag blev klar så kände ååååhh hell with it. Fult och kladdigt och kändes lite over the top med svart nagellack till begravningen imorgon.
Tog bort allting :)))

Målade om i silver istället. Då kändes allting mycket bättre!

Åkte och tränade med André. Sprang för livet för att få en bra tid på 2,5. Fick dålig ändå :)


Åh bajs. Är på så dåligt humör. Jobbigt att kusinerna kommer hit och begravning med alla. Orkar inte gråta mer och orkar inte se de andra ledsna mer. Också en konstig grej, äta och fika efter. Känns mer som någon fyller år då?



Nååååååjaaa. Sakeråting löser sig ju så småning om.



 

Gud vad jag saknar Gotland nu.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela