In your light

Publicerad 2012-02-06 20:02:22 i Allmänt,






Knappt rört mig från köket sen jag kom hem idag. MMmmMMm läxor<3
Åh vad gött det var att gå hem i solskenet idag! Nästan plusgrader också!







Funderar starkt på att skippa min stora tavla över sängen och istället spika upp massa små tavlor.
Vara sådär fashion som alla andra modebloggar. Näämen serri. Ska framkalla egna bilder + ta bilder från familjen och gamla fina ramar härifrån. Mamma tog fram ett gammalt kort på mormor och morfar. Fan så vacker mormor va! Vilket kap morfar tog!


Känner att jag behöver göra något kreativt och detta kan bli ett projekt som jag kan sysselsätta mig med :)))
Sen nästa gång jag är på gotland så ska jag ta hem massa skeletthuvuden vi har samlat på och sätta upp det på väggen också. Oj oj oj vad inredningsnördig jag blev nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela