Arrebarre och jag ska rocka dansgolvet

Publicerad 2012-02-24 14:03:57 i Allmänt,





Övningskörningen igår gick ju rätt bra faktiskt. Förutom att nervositeten tog över i början och jag höll på att krocka med en i första rondellen :D:D::D:D Trodde det var jag som bromsa och sa baa "Oj vad det jag som bromsa? :D"
Körläraren baa "Nej det var jag...."

Fan då, ville ju ha credden för mig själv juuu!
Fast Patrick är fan bezta körläraren.



Käka kebabtallrik med Arjeta och traskade sedan hem till henne för att kolla på två filmer och käka glass med hallon. Jeteee mys, åh känns som jag bor hos Arjeta!

Gick hem genom stan på natten och blir som vanligt rädd att någon ska hugga mig/våldta mig utan att jag hör när någon kommer för att jag är upptagen med att mima/sjunga till låtarna jag lyssnar på.
Äh mer värt att lyssna på bra låtar än att bli styckad, living on the edge!!!





Aja, idag ska jag få lite gjort som att läsa i körboken och börja tagga till tyskaprovet nästa fredag.
Glömde ju böckerna i skolan lika faan fast det var prio ett att ta hem dom över lovet, ahh orka.







Skrattade åt dessa bilder igår innan jag somnade








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela