Fransk hotdog på Preem förgyllde dagen + att dom bjöd på kaffe!

Publicerad 2012-02-15 22:06:17 i Allmänt,



Effektiv dag idag ju! Fast nae, nu när jag tänker efter...

Nåja. Tog sprutan och Emma och jag traskade till blåklint för att dela ut enkäter. Gick ju prima båda två! Bara att man ville döda vissa nior med blicken hehehehehee
Emma och jag gjorde bästa beslutet att luncha på Preem. Åh så underskattat det är asså! Gratiskaffe satt ju fint också. Vill tro att hon bara bjöd mig idag :)))


Asså blä, är så trött nu för tiden och känner mig så trasaaash. Vill ha lov NU!


Drömde massa imorse! Det var sommar och massa gamla klassisar badade på en klippa. Sen kom en äcklig bläckfisk mot mig och man får den där paniken att simma som fan och klavra sig upp på klippjäveln. Sen blev det fest i Magnus hus så det löste sig ju!
Drömde om farmor också. Familjen var i kyrkan och där, där satt farmor. Jag vet att jag grät i drömmen när vi var där i kyrkan men inte riktigt varför. Att jag egentligen visste att farmor var död?



Nej nog om det! Nu blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela