1/2

Publicerad 2012-02-01 21:55:55 i Allmänt,



Mitt ansikte fortsätter flagna bort i detta torra och kalla väder. Och med mitt hår skulle jag nog kunna tända upp ett rum med lampor. HERREGUD vad elektriskt det ska va! När hårstråna smyger sig mot kinderna och kletar sig fast så det blir en ram runt ansiktet. Får panik, skriker "SLÄPP UT MIG!!!" och vill springa ifrån mitt egna hår.........



Men det finaste idag! När det snöade sådär fint och lite + solsken på det! Vi bestämde oss för att idag var en sån dag då vi gick ner till kebabhouse och åt. Det var ju också gaaanska så bra!



Dagens jaha..? (och så ska man höra Emmas röst säga det så man får den bästa klangen)

Detta lamkötts-hysteri som försigår överallt. Hajar inte riktigt grejen med detta. Äh lägg ner bara.




Måste påminna mig själv att ladda ner The Mentalist säsonger för det är ju.så.bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela