Söndag

Publicerad 2012-12-09 16:10:00 i Allmänt,

 
 
 
 
Sanne vad gör du på din lediga tid denna eftermiddag?
 
Joo, jag sitter faktiskt och går igenom resolutioner på FN-rollspelet som är emot mig. Sedan skriver jag noggrant ner motargument till deras dåliga argument..... För USA är bäst....ingen protest... Åh älskar att vaktmästarn Affe hade en USA-flagga som vi stolt ska valsa in med! Och det till en klockren låt...
 
Förra veckan ville jag bokstavligt talat spy på FN-rollspelet. Och dessutom så spydde jag ju faktiskt förra veckan:D:D
Men i fredags vände det tametusan. Blev riktigt sugen på att äga sönder ettorna och tvåorna. Jaa... asså det har ju mest med att göra, att jag vill "sätta dom andra på plats". För jag är bäst....ingen protest....
 
 
Alltså vill jag va bra på FN-rollspelet rent personligt för att egoboosta mig själv :))) nu vet ni!
 
 
 
 
Näämen jag har också julbakat idag. Gjort knäck som blev göttans. Och en början på annan julgodis, men behöver choklad att smälta till den... Som jag inte orkar köpa... 
Det roliga är att när jag håller på med godiset så är mamma bakom mig som en skugga för att se om jag gör fel eller kunde ha gjort nått "lite bättre". SÅ HIMLA IRRITERANDE!! 
Sen har vi ju Durre också som ska provsmaka på allt jag gör och väntar tålmodigt på att jag ska bli klar. Gulligt. 
 
Det här att det är mysigt att julbaka. Tycker faktiskt inte det. Det är bara jobbigt och egentligen gör jag julgodis med för "alla andra" gör det och att det ser så "himla mysigt" ut när folk instagrammar hemmagjorda lussebullar.
Inte alls bitter hehehee...
 
 
 
Det bästa med den här helgen var att bara va hemma helatin. Så himla skönt att somna elva i fredags. Och spela massa the sims igår... 
 
Nae måste spela the sims nu.... Plikten kallar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela