Livet har sina goda stunder

Publicerad 2012-12-02 22:07:19 i




Har fått på mig maginfluensan då.
Spytt två gånger ikväll WOHO! Första gången så trodde jag att jag bara spydde för jag va hungrig. Så jag käkade efteråt. Det fick jag ångra ni! Risgrynsgröten fick inte stanna länge i magen :))


Haha Elsa IN YOUR FACE! Sa ju att jag skulle få influensan för eller senare!! :D
Okej inget att va glad över...?




Gick bra att köra igår också. Dock kom jag hem fem, blev lite senare än väntat.
Men då fick jag ju köra bil som jag ville...




Aaee börjar må illa igen... Ska försöka sova nu

Godnatt på er med spyvänliga hälsningar

Kommentarer

Postat av: Elsa the One and Only

Publicerad 2012-12-03 09:47:01

BITCH!! mår illa nu....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela