Jag gör faktiskt saker också än bara va hemma

Publicerad 2012-12-16 22:33:59 i Allmänt,

 
 
 
 
 
Kände i föregående inlägg att jag är lite forever-alone. Har glömt att skriva om flera grejer kommer jag på nu.
 
 
 
Var ju för tusan i Stockholm med Sofie som jag inte har nämnt nått om! Det blev en dag i Stockholm istället för Muse då.... Men det var inte så pjåkigt det heller. Tanken var julklappshandling....Köpte en julklapp. Sämst. Och om jag passade på att köpa kläder till mig själv i nån speciellt affär? Nej, köpte kläder i alla affärerna som finns i Linköping :))) Men i alla fall, det var jättemys att hänga med Sofie en hel dag. Fick visa henne Texas Longhorn också! Alla ska ju äta där enligt mig.
 
 
 
Och idag var tanken att kolla på när Moa spelade cup i Lagman. Meeeen istället åkte jag, Mimi och Wilma till Gusto och mötte upp henne, Stina och Olle på en lunch istället. Det var trevligt! Visst är Gustos morötter galet goda varje gång? Eller är det bara jag?
Och Moa behövde ju inte mig som stöd däruppe på Lagman för dom vann ju rubbet ändå! Härligt!
 
 
 
Nae nu ska försöka lägga mig tillrätta nu med den här på magen.Vad är detta?? När började Tyson komma självmant till mig och dessutom lägga sig PÅ mig? HA! Bara för det så drog han nu. Fan... Opålitliga katt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela