Från spya till drömhus

Publicerad 2012-12-04 20:19:22 i Allmänt,

 
 
 
 
Är åter i bruk nu! Spydde ju trots allt senast igår morse :)
Note till mig själv... drick inte blåbärssoppa när du är magsjuk....fruktansvärt starkt i halsen när den kommer från motsatta vägen.
 
Näämen den här magsjukan kom lika snabbt som den försvann. Fick ju bara spy tre gånger faktiskt.
 
 
 
Om ni undrade...
 
 
 
 
Älskar att jag är så otroligt bekväm med att spy. Är en veteran på detta, om jag inte har nämnt det innan?
Blir åksjuk väldigt lätt, troligen för en pappa som nästan aldrig såg över det på långa resor.....och körde därför ganska hetsigt... Men det vet alla i min närhet, hur min pappa kör :)) Vi hade alltid en spypåse till hands i vår bil.
Sen så spyr jag ju aslätt om jag ser något äckligt. Anledningen till att jag spydde två gånger på Blåklint hahaha
 
Dock har jag blivit bättre med åren. Har härdat med att se andra kompisar spy på fyllan och jag har tappert hållt emot mina kväljningar. Jag har växt med åren och har blivit en....kvinna.
Okej nu spårar detta ur. Nej men, därför har jag ingen alls spyfobi och tycker det är så JÄVLA GÖTT efter man har spytt. DEN KÄNSLAN, utmattad och lättad! Fantastiskt enligt mig.
 
 
 
 
Nåja. Har slipat på min resolution till fn-rollspelet och blir tamefan nöjd! Hejja!
 
 
 
 
Sen gick jag över till att kolla på hus som va till salu....?
Eller var mest nyfiken på hur dessa hus ser ut på insidan.
 
Dessa två hus tycker jag är bland dom finaste i Mjölby
 
 

 
Om man bara rustade upp huset och trädgården (för 92892 miljoner) så skulle det bli så fint!
Så charmigt kök! Kul kuriosa också, vi har likadan tavla med det dansande paret.
 
 
 
 
 
 
 
Och det här då? Så himla fint på både insidan och utsidan!
 
 
Nu signar Ernst ut härifrån
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela