FN-rollspel

Publicerad 2012-12-12 17:42:50 i



Har inte bloggat för det enda i mitt huvud har varit FN-rollspel och vad just USA tycker. Wuäääh läskigt att va ett sånt stort land men nu i efterhand ganska så kul också. Det är så imponerande att se när personer man aldrig haft nån uppfattning om i skolan och sen så visar det sig att dom kan försvara sig och prata jätte bra om sitt land. Blev förvånad av nästan alla teknik-killar som va så bra??

Dock gör det ju ont när man ser typ ettor bli grillade... Då är det roligare att se hur läraren Martin sitter bakom en och skrattar sönder i smyg när en etta grillas sönder.... Jösses vad han underhölls av det!

(Okej är kommer FN-rollspelsprat som ni andra inte förstår, sorry)
Sen va det kul också att min resolution blev den dom vann i mitt utskott. Hell yeah USA! Och ganska darrigt att prata för den i aulan när alla sitter med...
Åh skönast i år måste va Nord Korea! Så himla bra!!!

Och najs va ju också att USA vann som bästa land och även jag vann priset som bästa kvinnliga delegat. Dock tycker jag att Elin skulle fått det priset för VAD HON KAN prata och säga fyndiga saker för att äga andra länder.





NU är jag trött. Kommer sova gott inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela