24 December

Publicerad 2012-12-24 12:52:32 i


Passar på att blogga lite när jag gömmer mig från en stressig mamma.
Julafton idag och jag känner ändå inte julandan. Sämst. Meeen den kommer väl när jag får mat i magen hehe...

Jaha lite av det senaste som har hänt då. I fredags fick jag med mig Calle på bio. Har suktat efter Berättelsen om Pi jättelänge. Så vi såg den i 3D.
Himla bra film med MASSA FINA NATURBILDER SÅ JAGVETINTEASSÅ!!! Älskar sånt, ännu bättre i 3D :')
Sen åkte vi ut till ekonomi-folket som hade fest. Tittade på fulla ettor och lite bråk. Pratade lite med roligt folk, seeeen fick vi med oss några i bilen och jag åkte hem och sov.

I lördags följde jag med André och Patricia till Linköping med Arjeta. Fick till en sista julklapp och sen panikletade vi efter nyårsklänningar och ha nått till juldagen.
Hahaha orkar inte, hittar inte en enda klänning till nyår. Orkar heller inte göra en big deal av det.


Nehe jahaaa, snart kommer mormor och morfar så jag ska fixa julmusiken nu! Ha en fin julafton hörreni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela