Plugga är kul men...

Publicerad 2012-08-23 21:41:11 i Allmänt,

 
 
 
 
Hej o hå nu händer det mycket den här veckan!
 
Igår dog jag efter skolan. Hoppade i säng, tog powernap, vaknade till så kom Arjeta hit för att klippa André.
Tog en underbar dusch också, och ett inte lika underbart beslut. Har försökt många gånger med min epilator men fegat ur flera gånger. Men igår epilerade jag fanimig min mutta! Hel-ve-te vad ont det gjorde men så jävla stolt efteråt. Har en så stor hat-kärlek till min epilator. Det är smärtsamt men så skönT efteråt. Älskar att jag epilerar mina armhålor och slipper raka varannan dag. Ska se om muttisen blir detsamma nudå...om jag vågar igen...
 
Jaaa... nu vet ni det.... Nejmen seriöst, köp epilator och baa kör.
 
 
 
 
Idag sket sig mitt morgonhumör när jag fick reda på att jag kunde haft sovmorgon till kvart över 10 istället för 8....
HATAR NÄR SÅNT DÄR HÄNDER. Så himla många sovtimmar jag har missat under ettan och tvåan pga sånt.
Började dock med mitt engelska cv så fick ju lite gjort. Men hallå, hur skriver man engelska cv???
Det var härligt att se ettorna gå runt som pirater idag. Gillar dom alla! Utom han som är liiite för dryg för min smak...
 
Nåja. Börjat med andra nya lektioner idag. Filosofin gjorde mig bara förvirrad. Och kan inte låta bli att gilla Sven endå på naturkunskapen. Även fast han kan vara rrrriktigt elak ibland.
 
Efter skolan så ritade vi på alla nollornas tröjor och pimpade dom. Riktigt kul men insåg att det var så otroligt svårt att vara "fyndig" och "rolig" för att hitta på roliga saker att skriva. Men det blev väl bra tillslut.
Sen åkte Elsa, jag och Mimi till coop och handlade alla grejorna som vi ska ha till lekarna imorgon. Vi ska ha massa lekar för ettorna och tvåorna imorgon. Och såklart så får vi alltid vara dom som handlar och styr mest. Så har det varit i tre år, älskar att vissa i klassen inte har ställt upp nångång dom här tre åren.
 
Aja, det blir nog bra imorgon. Ska bli myz att umgås med speciellt nollorna och lära känna dom.
Innan vi ska supa ner dom på kvällen imorgon hehehehehe.....neevars (kanske joovars?)
 
 
Såhär såg Mimi, Alida och jag ut, Alidas huvud vilade skönt på Mimis hand.
Och lite smakprov på våra tröjor, här hade bara fantasin börjat, sen klipptes det och skrevs!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela