Magaluf, där måsarna skrattar sig heeeesa

Publicerad 2012-08-17 18:08:46 i Allmänt,

 
 
 
Funderat många gånger sen jag kom hem, att blogga, men tvekat igen för jag orkantä.
 
 
Men fan får ta tag i det nu.
 
Så skönt att vara hemma nu och så ska det förbli nu! Ingen mer resa för mig på ett tag nu.
Återföreningen med Tyson när jag kom hem på natten slog på stort. Vi kramades i tio minuter och han spann sönder. ASSÅ GULLEMULLE! Han som aldrig vill bli bärd, buren, baren, (haren) så fick jag hålla han jättelänge och kramazz.
Fick med mig en charmig förkyldning från Magaluf också. Wow, locket i öronen som slog till när vi skulle landa i Skavsta. Vi alla blev döva och det släppte inte förrän vi var hemma i Mjölby.
Men nu ska jag inte klaga på min förkylning när Emma, den kämpen, blev sjuk tredje dagen därnere och fick på sig lunginflammation också.
 
Sen jag har kommit hem har jag klämt på Arjeta lite, varit i MjÖlBy CiTy och käkat glass och kollat på The Hunger Games. Bara ett halvår senare så är jag också fast i The Hunger Games hysterin! Läste boken i Magaluf och jääävlar vad bra boken var! Dock skulle jag läst boken efter filmen....
 
 
Aja, ville bara säga hej. Ska ta Magaluf i ett eget inlägg.
Nu ska jag kolla på true blood och vänta på grillat. Gött. Kött.
 
Så länge kan ni få kanske en av de "mindre bra" Grabbarna Grus bilderna, på oss.
Den här tänker jag icke tagga mig själv på på fejjan men ni som läser bloggen kan ju få glädjas av den.
 
Här ser ni då Emma, mig och Moa. Troligen as-svettiga för det var 60 grader på dansgolvet så alla lökade sönder. ----> anledningen till att jag har satt upp håret, då har det blivit för varmt. Hade med mig toffs varje kväll på grabbarna, när överhettningen skulle inträffa och mitt hår skulle se duschat ut :))
Man kan nästan se på min min att jag tänker "FAN HOPPAS DET INTE SYNS ATT DET RINNER FRÅN MITT ANSIKTE OCH RYGG!!!"
 
Så nu vet ni, Grabbarna Grus må vara as poppis, MEN det är inte alls stort, litet dansgolv, lökigt, men annars roligt folk, snygga bartenders och jäkligt bra musik.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela