Blogg appen funkar för mig också!

Publicerad 2012-08-04 01:51:43 i

Eller läs, har inte orkar ladda ner den igen efter den balla ur. Ahhh nu har jag missat massa dagar. Skänningemarken gick jag första dagen med pappa. Där gick vi och drev med mammorna i foppatofflor...näämen typ. På kvällen åkte jag, Arjeta och Kosso in för Kosso skulle bannemig vinna en leksak. Kände mig gammal bland de fulla "ungdomarna" som jag inte ens kände igen. Tänk att jag aldrig har varit full på skänningemarken... Har man missat nått i sin barndom då? Naeva? Andra dagen så gick jag, Arjeta och Pauline. Det var också trevlans! Svettades dock mycket och köpte bara saker att äta på. Bra där! Idag var vi på smultronstället jag, Arjeta, Moa och Lovisa. Åkte i Moas mammas gulliga cab! Var allmänt coola och "vilda" när vi åkte nercabbat med hög musik. Och glassen var god som vanligt! Haha åh så piiinigt, sista biten vi ska hem och lämna bilen. Då ballad den ur lite och vill stanna. Så vi får stanna efter tunneln i Mjölby vid träningsstudion. Hahahahaha paniken i mig :D:D Låt oss nu hoppas att det verkligen var något fel på bilen och inte mig. Men det gick ju så bra innan? Nåja. Sen komma hem och vilja somna på altanen. Istället hämtar jag upp Emma och drar mot Vadstenat! Rebecka bjöd på goood paj, möms! Sen hängde vi där hela kvällen. Elsa och jag gick igång på William spetz klipp, han är ju så rolig! Nej måste sova och sluta läsa roliga tumblr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela