Somebody call out your brother

Publicerad 2012-04-08 13:02:54 i Allmänt,




Kom ut tillslut till Moa där vi tjejer hängde lite. Åh spelade Med andra ord och vad kul det var!
Sen efter mycket spekulationer om vad vi skulle göra på kvällen så bestämde vi oss tillslut. Jag fick skjutsa dit tjejer på fest medan jag och Frida drog hemåt. Vi körde race med dom andra i bilen från Moa till stan, fast alla vet ju att pappa kan det där med att köra fort.....
Kände att jag inte var på party-animal-humör utan dricka sååatte, blev att sätta sig i soffan med familjen. André och Patricia hade gjord dip med olika grönsaker <3 möms



Idag ska kanske jag tar med mig katten till Marc och Ella så han får hänga med Iziz. Sen övningsköra med pappa och greja med rummet så inte mamma tjatar sönder på mig.



Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela