Inte lika ung längre men precis lika dum

Publicerad 2012-04-26 22:34:47 i Allmänt,


Tjena tjena! (töntigaste infrasen)
Vet att jag inte uppdaterar här så värst just nu.

Är stressad och less på alla grejer i skolan. Att jag råkade gå upp en timme för tidigt imorse tog så hårt på mig. Får fan ont i hjärtat och mår mentalt dåligt över att jag missade sömn. Sätt rätt alarm idiot!!!!


Nåja.
ÄVEN fast jag inte ligger efter eller att det inte är alldeles för mycket läxor, så känns världen skit.
Och i skolan gör vi ju knappt nånting? Kommer in på lektion, leker med data alternativt mobil under hela lektionen.
Fast bäst idag, så fort Göran har pratat klart på historian, 15 min in på lektionen, då rusar alla ut och antingen åker hem eller sitter nån annanstans och leker med datan.
Jag wainar helt enkelt om onödiga saker i skolan, summan av kardemumman.


En annan grej också.
Blir psykad av att jag har drömt flera mardrömmar i veckan. Och jag gör aldrig det!
Först vaknar jag mitt i natten livrädd. Är vaken i två sekunder och somnar igen. MEN då kommer drömjäveln tillbaka, så jag hör mig själv tänka "men neej inte igeeeen". Väldigt konstigt. Kom aldrig ihåg vad själva mardrömmen va om, minnet är blankt!
Och så har jag drömt att jag hare sämsta hemmafesten. Hade fullt upp och alla va skitjobbiga. Ingen hemmafest hos mig på länge nurå :)))



Nahepp ska sova nu så jag är redo för stadskörning imorgon och naila tyskaprov. Hejja Sanne!!!!
Vill ha fredagskväll eller lördagskväll!!
Då ska jag fläska ut mig i Emmas soffa<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela