En litet hejdå-inlägg

Publicerad 2012-04-15 22:43:13 i Allmänt,




Vet inte vad det har varit med Tyson idag men det känns som han vet att jag ska iväg.
Följt efter mig och velat myza hela tiden. Mitt lilla hjärta! Måste skriva det här även fast det låter så mesigt. Men åh det bästa som finns när han kommer och lägger sig tillrätta på magen och somnar. Bubben<3
Vill ju egentligen inte lämna min bebbe... :(




Nåja. Då var packingen färdig och klar. Håller tummarna för att inte ha glömt något viktigt. Finns ju andra väskor att ta i..... Annars ska jag rota i Elsas väska när vi kommer till hotellrummet :D:D:D

Hann ju att övningscruisa lite med pappsen också. Kul nu när man kan säga emot att jag kör rätt och han säger fel. För att jag är så jävla erfaren. Ha! Neevars, för att kära körläraren lär mig nya grejer som gamla pappa inte har lärt sig.



Nej men om man ska försöka sova då så man är fit tills den långa dagen imorgon.
Ska ju fira Elsa jöööö som fyller imorgon! Brysselskt öl på det!






Första bilden på oss tillsammans, en tråkig mattelektion<3
Redan här connectade vi genom fulbilder. Vem kunde ana det???





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela